A A A

JAK ZACZĄĆ?

- Jak zacząć praktykę?

- Po pierwsze podejmij decyzję

- Umów się na zajęcia telefonicznie, mailowo, lub skontaktuj się osobiście.

- sprawdź nasz cennik aby wybrać częstotliwość zajęć.

 

- Jak wygląda praktyka?

- zaczynamy o określonej godzinie, nie spóźniaj się

- trening jest całością, nie wchodzimy i nie wychodzimy w trakcie.

- prowadzący objaśnia, pokazuje, także koryguje w pozycjach.

 

- Czego potrzebuję?

- luźny wygodny strój, ćwiczymy bez obuwia, bez skarpet.

- możesz przynieść swoją matę i jakiś ręcznik. Sala jest wyposażona mamy maty - ze względów higieny lepiej mieć własną matę,

koce oraz specjalistyczny sprzęt do praktyki, wałki bolstery, krzesła do jogi oraz "wieloryby" ławeczki do wygięć do tyłu.



- Czy każdy może praktykować?

- pewne dolegliwości, lub choroby - mogą ograniczyć lub uniemożliwić wykonywanie praktyki lub określonych pozycji - zgłoś swój stan prowadzącemu -przed zajęciami!

- ograniczenia fizyczne / psychiczne wraz z praktyką są usuwane - jednak pracuj rozważnie - słuchaj ciała - daj mu czas

- asana jest stabilną oraz wygodną pozycja - takie jest znaczenie tego terminu - szukaj stabilności i wygody, swobodnego oddechu, wykonuj pozycje tak aby nie wyrządzić sobie krzywdy.

 

-WAŻNE

- praktykujemy o pustym żołądku.

2-4godziny po posiłku (zależy od ilości pokarmu) - nie jedz ciężkich posiłków przed praktyką i nie przyjmuj posiłków zaraz po zajęciach- odczekaj 30min

- możesz napić się filiżankę kawy, herbaty, wody etc.

- wypróżnij pęcherz moczowy i jelita.

- nie praktykuj pod wpływem alkoholu, narkotyków, silnych stymulantów, silne środki przeciw bólowe również mogą źle wpłynąć na twoją ocenę sytuacji.

- w czasie praktyki skupiamy się na praktyce i własnej obecności tu i teraz, nie rozmawiamy, wyłączamy lub wyciszamy telefony komórkowe.

- nie poprawiamy innych i nie przeszkadzamy innym uczestnikom zajęć - skupiamy się na sobie.

- kieruj się dokładnie wskazówkami prowadzącego zajęcia.

- zachowuj zdrowy rozsądek - nie przeciążaj organizmu, słuchaj sygnałów z ciała, na jodze także możesz ulec kontuzji -bądź uważny / uważna!



 

PRAKTYKA JOGI
PRZYNOSI ZMIANY W ŻYCIU
ZDROWIU
STOSUNKU DO SIEBIE I INNYCH
ZAINWESTUJ W SIEBIE I DOKONAJ ZMIAN
PRAKTYKOWAĆ MOŻE KAŻDY
BEZ WZGLĘDU NA STAN ZDROWIA I WIEK